Kako se gradi uspešna PR/marketing kampanja

Postavljeno

Kroz studiju slučaja kampanje “Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji” pričamo na koji način se gradi uspešna kampanja i kako se izborom i kombinacijom odgovarajućeg marketinškog i PR pristupa može govoriti o vrlo osetljivim društvenim temama kao što je promena posla, u uslovima kada je stopa nezaposlenosti izuzetno velika.

Pričaćemo i kako je sinergija različitih online i offline kanala dovela do toga da kampanja postigne i više nego očekivane rezultate, dobije sjajne reakcije u javnosti i na kraju bude krunisana nagradom Društva za odnose sa javnošću Srbije za najbolju PR komunikaciju u integrisanim kampanjama. Na Weekend media festivalu u Rovinju je osvojila nagradu Somo Borac, koja se dodeljuje za najbolje digitalne projekte, a uvrštena je i među 25 najboljih regionalnih kampanji u protekloj godini.

Naša gošća je Tatjana Vidaković, PR i Social media menadžer u kompaniji Infostud. Bavi se strateškim planiranjem i komuniciranjem na sajtu Poslovi.infostud.com. Radila za gotovo sve Infostudove sajtove i bila zadužena i za njihov nastup na društvenim mrežama. Nesuđeni prevodilac i profesor jezika, osnovne i master studije završila na Filološkom fakultetu u Beogradu, na odseku za italijanski jezik i književnost. Trči polumaratone, đuska salsu, fotografiše i stalno nešto kuva:).

Interesantni linkovi:
https://poslovi.infostud.com/kako-preziveti-grozan-posao

Tatjana Vidakovic
@tashanica