Osnove i ključni koraci Twitter marketinga

Osnove i ključni koraci Twitter marketinga

Postavljeno

Twitter je potpuno drugačija virtuelna zajednica. Veoma jaka i veoma uticajna. Mnogi tviteraši su uspeli da od svog Twitter naloga naprave brend. Zar onda nije logično da brendovi, koji već postoje i kojima je ciljna grupa na Twitteru, imaju svoj Twitter nalog?

U isto vreme, na Twitteru je za postizanje većeg broja pratilaca (followera) i veće interakcije sa njima, potreban drugačiji pristup i sadržaj, nego na ostalim društvenim mrežama. O toj nauci, u nekom od sledećih postova. Za sada je važno znati da se uticaj na Twitter-u u dobroj meri određuje po broju follower-a. Kada napravite dobru bazu i „zaprati“ vas veliki broj ljudi, sve ide mnogo lakše.

U ovom webinaru pričamo o tome zašto je bitno da imate prisustvo na Twitteru, po čemu je on specifičan i koja je razlika između Facebook-a i Twittera. Obradićemo ključne korake za uspešno vođenje marketing kampanje na Twitteru, kao i targetiranje, merenje i kreativni deo kreiranja kampanje.

Naravno, sve ovo možemo čuti samo od ljudi koji su vodili jednu od prvih marketing kampanja na Twitteru u Srbiji – ljudi iz agencije Homepage. Naši gosti su Milka Negrović i Aleksandar Radukin.

Interesantni linkovi:
http://homepage.rs/novosti/oglasavanj…
http://homepage.rs/novosti/kako-pokre…
https://analytics.twitter.com/
http://httpool.rs/
http://homepage.rs/
https://tagboard.com/

Milka Negrović
@MilkaNegrovic
https://www.facebook.com/milka.negrov…

Aleksandar Rdukin
@radukin
https://www.facebook.com/aleksandar.r…